Marieke & Sandra.reismee.nl

NYE @ Sidney Harbor Bridge

Reacties

Reacties

sandra servicepunt

Hey Ladies, HAPPY NEW YEAR !!! We zijn weer erg onder de indruk van de verhalen en foto's. Wat een onwijs kicken ervaringen. Enjoy, geniet en heeeeeeel
veel plezier.
Groetjes en TU - kusjes ; Amal, Nita, Alwin en Sannie.

Marieke

Happy new year!!!!!!!! Was idd heel gaaf om mee te maken. Bij jullie hoop ik ook alles goed verlopen!?

Nog eventjes en ik ben weer terug op het nest;-)

Liefs Marieke

marie louise

hahahaha wat lig ik in een deuk !!
Na het kijken van het filmpje van die supermooie vuurwerk show,zag ik nog een aantal filmpjes van sandra voorbij komen..
die van dat jullie merry christmas aan't zingen zijn haha,ik zie jou echt zo kijken van "kan niemand ons zien.. !?!?! "

perry

Wat een gave ervaring. Jullie hebben echt een gave super vakantie. Nou ja vakantie (4 mnd) (lees jaloers hahaha). Nog even he, dan begint het echte leven weer. Tot gauw.

xx Perry & Elvira

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!