Marieke & Sandra.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom oponze reislog!

Via deze site kunnen jullie ons volgen via onze foto's, video's en verhalen!

Op 8 November 2010 vertekken wij Backpackendvanaf Amsterdam Schiphol via Londen naar onze eerste bestemming Thailand.

Vanaf Thailand reizen we over landdoor Maleisië naar KL en nemen daar een vlucht naar Indonesie. Vanaf Jakarta reizen we over land door naar Bali. Na totaal 7 weken in Azië vertrekt onze volgende vlucht vanaf Bali naar Sidney.

In Australië hebben we 4,5 week de tijd om rond te reizen en vliegen we vanaf Melbourne naar Fiji.

In Fiji zijn we 1,5 week en vliegen we door naar onze laatste bestemming Los Angeles, waar we onze laatste week zijn en vanaf Los Angeles via Londen weer terug vliegen naar Amsterdam Schiphol waar weop 14 Februari 2011 landen.

Via de kaart weet je altijd precies waarwe onsbevinden en waarwe zijngeweest! Meer informatie over ons en de reis diewegaanmaken vind je in het profiel.

Ik zie je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Groetjes,

Marieke enSandra

Reacties

Reacties

Marie louise

Zo als je het verteld, lijkt het allemaal een stuk sneller :)
Ik ben heel erg benieuwd naar de verslagen,foto's,belevenissen en jullie dagelijkse bezigheden.
Ik houdt jullie zeker in de gaten !
Dikke kus lieverds !

Marieke

Thanks meis! heel erg lief van je . Ik ga je echt missen.

Kus

Debbie

Ook ik ga jullie tripje volgen. Ik wil jullie heel veel plezier wensen. Groetjes!

Gerry

Hoi lieverds, ik heb ons ook aangemeld, want wij zijn natuurlijk heel nieuwsgierig naar jullie belevenissen.
Wij wensen jullie heel veel plezier, geniet er van, neem alles goed in je op.
En kom alsjeblieft goed weer thuis.
een hele dikke knuffel van ons

Sandra

@ Marie Louise: Thnx Meis! We houden je op de hoogte! X

@ Ger: Tuurlijk gaan we ervan genieten mam, en de bedoeling is dat we weer goed thuis komen ;)

ashley

eeey san en marieke ...

ik hoop dat jullie het heel erg leuk gaan hebben en geen gekke dinge tegen kome hihihi ...

en sanniii ik ga je zeker wel misse hoorrr :(:(:(

liefss ashley & maarten XxXxXxXxXxXxXxXxX

Sandra

@ Ash: Thnx Wijfie!! Ga jou/jullie ook missen!! Zorg goed voor jezelf en elkaar en hou die kleine binnen totdat ik terug ben hé ;) Hou me op de hoogte!!!

Xxx

Mieke

Heey Mariek!!

heeel erg veel plezier!!!

kuss

Marie louise

Nou net van jullie afscheid genomen op schiphol,mam's en ik hebbben het wonderbaarlijk goed droog gehouden haha.
Ahhh die arme Remco.. die wou gelijk weg toen jullie eenmaal richting de paspoort côntrole gingen.

Om 19:35 keek ik op de klok en dacht "nu gaan jullie opstijgen"
o o o wat gaan jullie een hoop beleven !
Morgenochtend om 10 uur denk ik weer aan jullie want dan komen jullie ongeveer aan in Bangkok.

Liefs mij

Marie louise

[img]http://94.100.122.33/1154150001-1154200000/1154166601-1154166700/1154166700_5_upXK.jpeg[/img]

ashley

jezus nu is wel allemaal wel heel egiee :(:(:( ga jullii/ jou misseeeeeeennnn echt niet leuk en ik hoop zeker dat ik die kleine hummel binne hou tot jij terug bent hahaha xxxxxx

Sannie Servicepunt

Hey, ladies !
Hoe is de reis verlopen ?
Hier wordt het kouder en kouder dus geniet maar van die plakkerige hitte.
Al aan de Maykon whiskey gezeten?
Veel plezier.

Remco

Dag schatjes,

Ben blij dat alles goed is gegaan!

Hoop dat jullie een hele fijne tijd hebben!
Geniet er heel erg van,
Doe wat je altijd al heb willen doen,
want dit laat ik geen tweede keer gebeuren :P

Dikke kus

Colline de leukste..

Liefje!! Je bent er gewoon vandoor!
Geniet er zoo onwijs van!!
Niks moet en alles mag! Nou ja.. Alles.. ;)
Letten jullie goed op elkaar..
Ik spreek je heeel erg snel.. En maak een leuke foto voor me :D
Doeiii lieverd!! Kussss

Frannie

Hey girls!!

Is de reis goed verlopen?
Heel veel plezier! Geniet van al het moois wat je meemaakt en ziet!
Oja.. ik ben gezakt voor mn rijexamen :( maar ben wel geslaagd voor mn laatste toets! :)
Dikke kus Fran

ashley

missssssss je nu al sanniii :(:(:( het is een meisjeeeee yeahhhhhhhhhhh hihihihi

Sandra

@ Marie: Leuk dat jullie er allemaal waren :D en ja iedereen heeft het aardig droog gehouden!!
Ahhh en Remmie haha die wilde natuurlijk gelijk weg!!

@ My Love Remmie: Je bent lief!! We hebben echt een onwijs leuke tijd hier!! We zijn nu in een ander plaatsje waar ze een goede internetverbinding hebben dus ik probeer s'avonds (NLse tijd) online te komen ok, en anders mail ik je zoiezo? :D LOVE YOU !!!!!! X

@ Lientje: Hiii Schattie! Ja we zijn ervandoor ;) Het is echt zoooooo Gaaf allemaal hier, alsof je echt in een andere wereld zit... Tuurlijk maken we foto's :D hebben er al zat!!! Gaan dalijk even kijken of we ze erop kunnen zetten. Xx

@ Fran: Hi Mattie ;) BALEN zeg van je afrijden :( maar goed volgens mij slaagt bijna niemand in de eerste keer!!! Wanneer moet je nu??
Jaaaaaaa de reis ging echt goed! Onwijs relaxed vliegtuig met 2 verdiepingen en alles erop en eraan!! We gaan zo ons blog bijwerken want we zitten nu ergens waar we WEL goede internetverbinding hebben :D KUS

@ Ash: WOWWWWWWWWWWW Wat een leuk nieuws!!!!!! Een meissieeeeeeeee!!!!!!!!! Whahaha had toch bijna iedereen ongelijk !!!!! Heel leuk voor jullie!!! Hopen dat ie op zijn moeder gaat lijken hihihi (grapje)

Marieke

Iedereen bedankt voor alle lieve reacties! En uiteraard het grote afscheidscomite op schiphol ;)

@San
Maykon whiskey smaakt prima!! alleen iets te goedkoop;) En je krijgt er hoofdpijn van

@fran
Balen van je afrijden zeg!!

@Ash
Wat ontzettten gaaf! van harte!

ashley

hahahah jaa echt he hahahahahahha zal wat zijn dat ze die lag van maarte krijgt hahahaha aahh nee was een grapjeee en hoe is het daat hebben jullie het naarje zin XxXxXxXxXx heeeelll veeel kusssjeessssss

Wendy

Wat leuk om jullie blog zo te lezen wat jullie meemaken tijdens deze reis!! incl. de foto's.
Ben erg benieuwd wat jullie allemaal nog te wachten staat:)
Have fun!
xxx wendy

ashley

eey rimboe chickies hahaha hoe is het nou daar ??????.....!!! kussssss

Remco

Binnekort naar de sneeuw in nederland!!!
Joepie!!!

Hier wil je egt niet wezen!!
Geniet er maar lekker van, Dat doe ik ook:)

Dikke kus (K)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!