Marieke & Sandra.reismee.nl

Kanchanaburi

Sawadee Ka trouwe lezers ;-),

Na een paar uurtjes slapen werden we om 8 uur opgehaald voor een dag excursie.

Eerst zijn we rondje gaan rijden op dombo, daarna zijn we met bamboe vlot de river kwai afgevaren en doorgereden naar Erawan National park waar zich de 7 mooistewatervallen bevinden waar je ook heerlijk kan zwemmen tussen de vissen. Daarna hebben weover het spoor van de Death Railway gelopen en hebben we vervolgens een ritje in de trein naar de river kwai bridge gemaakt. De bekende brug is vanuit ons huisje te zien.

Rond 17:00 uur kwamen we terug bij ons hostel na deze geweldige ervaringen.

Na het eten hebben we gelijk wat te drinken gehaald zodat we konden proosten op Johnny's verjaardag.Toen 2 nederlandse backpackers ook aanschoven en vertekden over vrijwilligers werk op een olifanten ranche voor gehandicapten olifanten. We besloten de volgende dag gelijk te bellen om ook een dagje mee te gaan helpen. Maar eerst nog even deze mooie dag afsluiten met een toost opde jarige Johnny.

Liefs,

M&S

San Servicepunt

WOW, wat hebben jullie al veel gedaan en gezien,
Super mooie foto's, leuk dat jullie al de tijgertempel en
Death railroad hebben gedaan, vond ik ook erg indrukwekkend. Genietse verder. Neem nog een cocktail, wij zitten verdorrie aan de kruidnootjes met
warme chocomel. ( Gatver! )

Marieke

Ja gaaf he! we hebben de eerste week echt heel veel uitstapjes gemaakt. Nu lekker relaxen op de eilanden ;-). Ik zal er eentje op je drinken!

liefs Marieke

selma

heey meiden!!!
jullie hebben t naar je zin zo te zien!!!

goedzo!!

leuke foto;s !! en wie is die mooie man op die fotos:P

geniet er maar van! wij krijgen morgen sneeuw!!!

kuskus

Sandra

Hi Selma!
Ja hebben het prima naar ons zin, is echt super hier!
Haha dat was onze reisgenoot Johnny, maar die heeft ons gister verlaten, die gaat naar het noorden en wij uiteindelijk naar het zuiden.

Ja ik hoorde het, vervelend voor jullie ;) hi hi hi

Xx