Marieke & Sandra.reismee.nl

Van Bangkok naar Kanchanaburi

Sawadee Ka !

Eindelijk Hispeed internet !

Vandaag 2,5uur gereden van Bangkok naar Kanchanaburi en ingecheckt @ The Bamboo House.

We verblijven in een Super mooie locatie in een hutje aan de rivier..

Vandaag hebben we de Tijgertempel bezocht waar we zittendmet de tijgers op de foto zijn geweest (zie Foto's) Dit was een onwijs cooleervaring, die we niet hadden willen missen. Aan het eind, tegen extra betaling, kon je in een kooi (van een meter hoog!)staan en lieten de verzorgers de tijgers om de kooi los rennen en spelen.

Weer aangekomen bij The Bamboo House zijn we in het stadje verderop thais gaan eten met Johnny en een andere NL-se Backpacker die ook verblijft in The Bamboo House.

Voor morgen hebben we een excursie geboekt maar daar over lees het volgend blog....

Bye Bye,

Xxx M & S

Mounia

Dag Sandra,

Wel gaaf dat jullie met die tijger op de foto zijn gegaan. Als ik zo je verhalen hoor krijg ik weer helemaal zin om er een paar maanden op uit te gaan. Ben benieuwd hoe jullie avontuur zich verder gaat ontwikkelen maar jullie waarschijnlijk ook en dat is juist zo leuk je weet het van te voren niet allemaal.
Ik hou jullie reisblog zeker nog in de gaten.

Groeten,

Mounia

Marie louise

Heeey!!

Wat leuk die foto's !
Mijn zusje is inderdaad ook in dat zelfde park geweest met die tijgers,echt gaaf.

xx

Sandra

Hi Moun !

Wat leuk dat je ons volgt! Ja het is echt een geweldige ervaring NU al!
Hou ons zeker in de gaten ;)
Heel veel lief..

Fran

En hebben jullie ook al échte lekkere thaise curry's gegeten? Aanrader!! :) Gaaf die foto's met de tijger! xXx

B12

Hoi mariek & Sandra,

Het is tot nu toe al leuk om jullie te volgen,kan je nagaan wat er nog komen gaat.
De foto's zijn geweldig vooral die met de tijgers.

Gaat het goed daar met jullie ?? Je heb in ieder geval veel beter weer als wij hier.

Tot de volgende foto reportage.

Dikke kus voor jullie samen.

Liefs
B12

Sandra

@Fran: Jaaaaaaaaa het eten is hier zoooo lekker!!!! Ja gaaf he :D

Marieke

Haai Marie!!

Echt heel gaaf he! Hoe is het in het koude NL. Je bent nooit online op skype;-(
Hoop je snel ff te spreken hoor , heb je zoveel te vertellen.

@ B12
Gaaf dat je ons volgt! het is hier idd super. We zijn vandaag na een lange reis in het zuiden aangekomen. Volgende week waarschijnlijk weer updates.
Groet daar op de TU.

Liefs Marieke.

oma oberstadt schrijft

Hoi sandra
leuk dat jullie zo genieten. ook lekker warm
en lekker eten. kus en liefs oma.