Marieke & Sandra.reismee.nl

Aangekomen in Bangkok !!!!!!

Hi There !!

Eergister na een lange/vermoeiende maar wel onwijs luxe vlucht aangekomen in Bangkok!

Even een kort verhaaltje want we vertrekken over 5 min alweer naar een ander stadje.. (hopen dat ze daar wat beter internet hebben ;) )

Het is hier rond de 30 graden, super lekker eten, nu al onwijs veel meegemaakt en leuke mensen ontmoet!! We hebben ons rond laten rijden met een Tuk-tuk door Bangkok en al veel dingen gezien. We vertrekken zo naar Kanchaburi met onze medereisgenoot Johnny :D

Tot Snel!

(Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes, hopen dat we die de volgende keer kunnen beantwoorden)

Dikke Kus M & S

Reacties

Reacties

Christina

Ik ben jaloers!!!!!!!!!! ;-)

Renee

ik heb nog zo tegen je gezegd: niet met vreemde mannen meegaan ;-)
(k)

Marieke

@Christina
haha ik zal aan je denken zo bij een lekker drankje.

@Renee
Ik zal nooit dingen doen die jij ook niet zou doen ;)

martin

niet te veel in de zon, anders kom jullie te bruin terug.
veel plezier daar

eric [sensei]

is hier ook leuk hoor !
have fun daar

Renee

@Renee
Ik zal nooit dingen doen die jij ook niet zou doen ;)

oeps...
die zit

Sandra

@ mijn Sensei;) : Haha geloof er niets van ;) Leuk dat je een kijkje komt nemen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!